Довідковий центр

Яким чином бронюються рекламні площини?

Відповідь: Замовник отримує адресну програму з переліком вільних площин спеціальних конструкцій. Після погодження площин замовник бронює або резервує їх терміном до 3-х робочих днів для погодження деталей та підготовки документів. Підписуються договора, додаткові угоди з адресною програмою і т.д.

Який матеріал обрати для розміщення на бігборді?

Відповідь: Постер (бумага blue back) - найпопулярніший і економний матеріал. Такі зображення на бордах потрібно регулярно змінювати. Банерна тканина є більш надійним матеріалом. Якщо ви плануєте використовувати рекламний сюжет тривалий час або переміщувати його на різних бордах, то для друку постера краще використовувати банер.

Умови і порядок розрахунків.

Відповідь: Вартість рекламної кампанії залежить від кількості, формату рекламних площин та строку розміщення. Оплата здійснюється замовником щомісячно за 15 днів до початку наступного місяця рекламної кампанії (якщо інший строк оплати не буде узгоджено сторонами у додатках до договору).

Строки монтажу рекламних матеріалів та усунення дефектів.

Відповідь: Монтаж рекламних матеріалів проводиться напротязі 3-4 робочих днів та не раніше початку періоду проведення рекламної кампанії. Рекламні матеріали надає замовник не пізніше 5 робочих днів до початку періоду розміщення. Виявлені дефекти усуваються напротязі двох робочих днів. Проведення рекламної кампанії передбачає наявність ремкомплектів (20% від загальної кількості заброньованих площин , і не менше одного постера).

Вартість монтажу та зміни сюжета.

Відповідь: Монтаж рекламних матеріалів проводиться без додаткових оплат не частіше одного разу на 30 календарних днів. Всі інші роботи (за виключенням гарантійних робіт згідно договору) є платними і залежать від формату рекламної площини, об’єму робіт.

Вимоги до рекламних матеріалів.

Відповідь: Формат Рекламного матеріалу переданого Замовником повинен відповідати рекламній площині, розміри якої вказані у Додатку до Договору. Сюжет має відповідати вимогам Закону України “Про рекламу” та не суперечити Закону України “Про захист суспільної моралі”. Виконавець не несе відповідальності за зміст реклами, у т.ч. за недостовірність інформації, за неправомірне і/або несумлінне використання об'єктів інтелектуальної власності, імені або авторських прав.