Види площин
Найпоширеніший рекламний носій. Орієнтований на транспортні потоки і пішоходів. Бігборди розташовані на головних вулицях міста і великих транспортних вузлах. Великі борди складно не помітити, тому з їх допомогою можна легко і швидко охопити Вашу цільову аудиторію. Стандартний розмір 3*6 м (В*Ш).
Нестандартний великий формат для яскравих іміджевих кампаній. Завдяки формі і розмірам він яскраво виділяється серед інших типів конструкцій. Забезпечує хорошу оглядовість з великих відстаней. Дозволяє розміщувати вражаючі рекламні зображення. Підсвічування допомагає привернути увагу в темний час доби. Розмір рекламної площини 3*18 м (В*Ш).
Сучасні рекламні носії, на яких розміщуються відеоролики, анімований і статичний контент. Дозволяють швидко публікувати та змінювати сюжети в режимі онлайн. Найбільш ефективний вид реклами в темний час доби. Завдяки яскравому освітленню він виділяється серед інших рекламних носіїв. Орієнтований на транспортні потоки та пішоходів.
Рекламні носії міського формату. Орієнтуються в основному на пішоходів. Як правило, розташовуються в центральних районах міста, поблизу торгових та розважальних центрів, в локаціях з максимальним трафіком. Передбачають тривалий контакт з цільовою аудиторією, тому дозволяють розміщувати насичені інформацією сюжети. Завдяки закритій конструкції рекламні матеріали захищені від негативного впливу погодних умов. Стандартний розмір 1,8*1,2 (В*Ш)
Рекламні носії міського формату, які дозволяють послідовно експонувати до 8 рекламних сюжетів. Зміна сюжетів привертає додаткову увагу оточуючих. Росташовуються в центральной частині міста, локаціях з високим трафіком. Орієнтований на транспортні потоки та пішоходів. Стандартний розмір — 2,32х3,14 м (В*Ш).
Призмотрони, призми (від англійського prism) - це динамічні рекламні конструкції, найчастіше розміром 3 х 6 м. Вони містять до трьох зображень, що чергуються одночасно. Вони привертають увагу людей і не створюють "ефекту звикання" (як це можливо при використанні статичних носіїв).